Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Internet Hungary: Brand Hungary, avagy a márkaérzékenyítés konferenciája

A lassan két éve tartó koronavírus-járvány kapcsán gyakran esik szó arról, hogy milyen hatással volt a betegeség, a karantén és a home office a különböző iparágakra, vállalatokra, vezetőkre és alkalmazottakra, valamint a döntéshozatali trendekre. A történetnek viszont vannak még további szereplői, akik talán kisebb hangsúlyt kaptak a pandémiával kapcsolatos diskurzusokban, pedig a változások hatása talán mindenkinél nagyobb mértékben érintette őket. Nem másról van szó, mint azokról a márkákról, akiknek egyik napról a másikra kellett újragondolni piaci jelenlétüket, marketing stratégiájukat és a fogyasztókkal való kapcsolatukat. Az idei Internet Hungary konferencián számos márka képviselője, illetve kommunikációs és marketing szakembere számolt be a nehézségekről és a jövőbeli lehetőségekről. Különböző problémák, különböző megoldások, eltérő nézőpontok. Egy viszont biztosan közös bennük: Hittek a márkában, hittek a termékükben, hittek saját magukban.

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

10perc.hu