Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Maga mögött hagyja az új Mass Effect a Frostbite engine-t?

Lehetséges, hogy a BioWare nem fogja az Electronic Arts házon belül készített technológiáját alkalmazni a Mass Effect-nél, amire korábban is már volt példa. A Mass Effect-trilógia az Unreal Engine 3 segítségével valósult meg. Ezután a Mass Effect Andromeda, a sorozat fekete báránya technológiai szempontból is kiérdemelte ezt a jelzőt, ugyanis itt már a Frostbite-ot, az Electronic Arts belsőleg létrehozott motorját nyúzta, de nem sok sikerrel: mondjuk úgy, hogy nem RPG-kre lett létrehozva a technológia. A Mass Effect Legendary Edition viszont már nem lett erre átpakolva: ahogy az alap hármas, úgy a felújított trió is az Unreal Engine 3-on (még csak nem is a 4-esen!) jött ki. És úgy tűnik, hogy az Epic Games technológiája a jövő a stúdiónak. A VentureBeat fedezte fel, hogy a Mass… Olvasd tovább...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

10perc.hu