Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Ötvenmilliárd dollárt keresett hirdetésekkel a Google

Kiugróan jó negyedévet zárt júniusban az Alphabet, a Google anyacége, mind a forgalom, mind a nyereség nagyot nőtt éves összevetésben. A hirdetésekből származó bevétel több mint kétharmadával bővült. A digitális reklámpiac meghatározó szereplőjének számít a Google, így sokat elárul az ágazat helyzetéről, hogy milyen eredményeket ért el a cég. Ha az anyavállalat, az Alphabet által közzétett adatokból indulunk ki, akkor a reklámpiaci szereplők által már korábban jelzett fellendülés a digitális hirdetési szektorban igen erős lehet. A Google ugyanis 50,4 milliárd dollárnyi hirdetési bevételt szedett össze a második negyedévben, ami kétharmadával múlja felül az egy évvel korábbit. A képet ugyanakkor árnyalja, hogy 2020 második negyedéve a COVID-járvány kiteljesedése miatt korántsem tekinthető átlagos időszaknak és még az átmeneti megtorpanás, illetve visszaesés minden területen érződött. A legnagyobb tétel a keresésekhez kapcsolódó reklámokból jött, 35,8 milliárd dollár, szemben az egy é...

10perc.hu

vasarnap.hu

Növekedés.hu