Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Így reagált a fiatalok igényeire a Telekom

Izgalmas kísérletbe kezdett a Telekom, amikor úgy döntött, hogy a fiataloknak szóló Kraft Ajánlatot az érintettek kiemelten széles körének bevonásával, a közösségi termékfejlesztés eszközeivel fogja összeállítani. A hónapokkal ezelőtt elindított folyamat most a célegyenesbe ért: a közösségi média felületeken megkérdezett és elért 20-29 éves korosztályba tartozó, közel 1 millió jelenlegi és potenciális ügyfél válaszai alapján két ajánlati csomagot alakított ki a Telekom, melyek közül szintén a fiatalok szavazatai alapján választották ki a végül a piacra kerülő változatot. Formáld szabadon a kereted! – ez a koncepciója a Telekom új, fiataloknak szóló ajánlatának, amely az adatforgalom és a hanghívás terén is a célcsoport különböző élethelyzeteihez maximális rugalmassággal alkalmazkodik. „A Kraft Ajánlat lényege – a felhasználók elvárásai alapján – a nagy adatcsomag, illetve a felhasználható adatmennyiség rugalmas bővíthetősége. Nincs olyan élethelyzet – legyen szó egy esősre fordult n...

10perc.hu

vasarnap.hu

Növekedés.hu