Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Ismét egy vígjáték volt a legnézettebb

A mi kis falunknak továbbra sem akadt legyőzője. Kicsit csökkent az RTL Klub és a TV2 közötti főműsoridős különbség, de megint az előbbi nyerte a hetet. Az elmúlt hét napban az RTL Klub százalékpontra ugyanazt a 13,5 százalékos közönségarányt hozta a 18-49 éveseknél és főműsoridőben, mint egy héttel korábban. A TV2 pedig ezzel párhuzamosan 0,6 százalékpontot erősödött. A két csatorna közötti főműsoridős különbség így 2,6 százalékpontot tett ki. A napi eredmények terén a pünkösdhétfőt megnyerte a TV2, a többi este viszont az RTL Klub vonzott több nézőt a 18-49 évesek köréből. A csatornacsoportok versenyét az RTL Magyarország nyerte az esti műsorsávban, a televízióik összességében 25,4 százalékos share-t produkáltak. A TV2 23,5 százalékos közönségarányt ért el. A nemzetközi portfóliók között az AMC végzett az élen 6,4 százalékos közönségaránnyal, majd az 5,2 százalékos ViacomCBS és a 4,7 százalékos Sony következett a sorban. 21. hét / 20. hét/ 19. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

Több ezer új munkahely jön létre

vasarnap.hu

10perc.hu