Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

ITBusiness&Technology 2021 – Jövőbiztos szolgáltatási folyamatok az ESM segítségével

Egy éve gyökeresen megváltozott a munkavégzés, és a bevett szervezeti működés is átalakult, ami új folyamatokat, új megoldásokat igényelt. Simon Anita, a TOPdesk képviselője előadásában arról beszélt, hogyan tud egy cég a pandémia utáni hibrid munkavégzés mellett is kiváló szolgáltatást nyújtani, illetve, hogy ebben milyen szerepe van az Enterprise Service Management megoldásnak. A dobozos megoldás kapcsán a ticketing és a szoltáltatásmenedzsment is górcső alá került, illetve az is, hogy milyen esetekben segíti a szervezet működését az ESM, továbbá a szervezet fejlettségi szintjeinek skálázására és a gyakorlati megvalósítás mikéntjére is sor került.

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

10perc.hu