Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Reklámpiaci trendek a BrandManiában

A koronavírus-járvány miatt úgy tűnt, hatalmas lesz a bukás a hazai reklámpiacon 2020-ban, azonban a tavalyi év második felében valamennyire magára talált a szektor. A BrandMania stábja annak járt utána, hogyan élték meg a piaci szereplők az elmúlt évet és mire számítanak idén. „Mint amikor Rocky Balboa bekapott egy gyomrost és a padlóra került” – értékelte a BrandMania legújabb adásának egyik megszólalója azt a hatást, amit a COVID-járvány érkezése és a nyomában bevezetett korlátozások, illetve a gazdasági bizonytalanság kiváltott a hazai reklámpiacon. A tavalyi második negyedév alapján akár hatalmas bukást is hozhatott volna 2020, azonban a Magyar Reklámszövetség április közepén bemutatott adatai szerint végül visszafogott, 3 százalék alatti lett a csökkenés a Médiatortában. A Kommunikációs torta esetében már nagyobb, 15 százalékos volt éves összevetésben a visszaesés, de nem szabad megfeledkezni arról, hogy ebben a mutatóban mérik a rendezvénypiacot is, ami tavaly lényegében lenu...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

10perc.hu