Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Különleges módszert választott a termékfejlesztéshez a Telekom

A fiatalok igényei alapján állít össze az érintett korosztálynak szóló mobil ajánlatot a Telekom. A termékfejlesztésben új utakat nyitó Kraft ajánlat elemeit a fiataloktól érkezett visszajelzések alapján állítja össze a szolgáltató, és azt is ők választhatják ki, hogy a közösen fejlesztett termék-opciók közül melyik jelenjen meg ténylegesen a cég kínálatában. Melyik fiatal indulna el egy olyan hátizsákkal a Balatonra, amit valaki más pakolt össze a saját szempontjai szerint? Alig valószínű, hogy ugyanarra lenne szüksége egy 23 éves egyetemistának vagy pályakezdőnek és mondjuk egy 50 körüli középvezetőnek. A Telekom ezért döntött úgy, hogy új, fiataloknak szóló ajánlatát az érintettek aktív részvételével alakítja ki. A célcsoport tagjait a Telekom nem csak a termékfejlesztésbe vonja be, hanem majd az ajánlat végső formájáról szóló döntésbe is: olyan lesz, amilyennek a felhasználók szeretnék. A huszonéves életkor a kísérletezésről, a fejlődésről és a saját út megtalálásáról szól. Ninc...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

10perc.hu

Napi átulási limetet állít be az OTP