Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Többcsatornás marketing a sikeres webáruház titka

Ahhoz, hogy egy webáruház sikeres legyen, minél több vásárlást kell generálnia. Gyakran előfordulhat, hogy a látogatók épp csak benéznek az oldaladra. Talán megnézik a termékeidet, vagy akár kosárba is helyezik őket, de a döntő pillanat előtt meggondolják magukat. Ha azonban nem így történik, és a tranzakció létrejön, érdemes tudnod, milyen úton jutott el hozzád a vevőd. Ez az információ egyrészt segít továbbfejleszteni a jól működő funkciókat, és javítani az esetleges hiányosságokon. Gyűjts és analizálj Ha webshopot üzemeltetsz, számos olyan adat áll rendelkezésedre, mely hatékonyabbá teheti a működésed. Hasznos tudnod, hogy mely célcsoportból kerülnek ki a vásárlóid, és honnan navigálnak a […] Ez a cikk Többcsatornás marketing a sikeres webáruház titka az alábbi oldalon jelent meg először CityGreen.hu.

Femcafe.hu

Növekedés.hu

Mesés osztalékot fizet a Mol

vasarnap.hu

10perc.hu