Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Most dől el a divat jövője, és van, aki zászlóshajója ennek az átalakulásnak

Az elmúlt években a legnagyobb divatcégek sorra fogadkoztak, hogy záros határidőn belül fenntarthatóvá teszik termelésüket. Szakértők szerint a zöldülési hullám nem oldja meg a problémát, ugyanis a fast fashion üzleti modell alapvetően összeegyeztethetetlen a fenntarthatósággal. Léteznek azonban előremutató példák: a Fjällräven egészen más szemléletmódot képvisel, és bár az általuk kínált termékek drágábbak fast fashion társaiknál, cserébe magas minőségű, hosszútávon használható darabokat kínálnak, emellett fenntartható megoldásaikkal az iparág egyik zászlóshajóinak számítanak. A svéd márka két képviselőjével, Christiane Dolva Törnberg, fenntarthatósági vezetővel és Henrik Andersson, nemzetközi kreatív igazgatóval beszélgettünk.

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

10perc.hu