Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Megújult hullámok – így változott a rádiós piac

Több rádió zenei és tartalmi kínálata is felfrissült az elmúlt egy évben, valamint a sales house-oknál is jelentős átrendeződés történt. A rádiós reklámpiacot megtépázta a járvány, de a megkérdezett szakemberek optimisták az idei évvel kapcsolatban. Tavaly tavasszal a koronavírusjárvány első hulláma a rádiós reklámpiacra mérte az egyik legnagyobb csapást a médiapiacon belül, a tavaszi mélypontot követően csak lassan rázódott helyre a rádiós reklámköltés. Ugyanakkor médiafogyasztási szempontból egyáltalán nem áll rosszul a rádió, a hallgatottsági adatok alapján még jól is jöttek ki a járványhelyzetből. A tavalyi év utolsó negyedévében napi szinten 5,59 millióan hallgattak rádiót, legalább hetente pedig 7,48 millióan kapcsolódtak bele valamelyik adó műsorába. Ez azt jelenti, hogy a 15 év feletti lakosság 67 százaléka naponta rádiózik, heti rendszerességgel pedig 90 százalék hallgat rádiót. Ráadásul ez a tavalyi harmadik negyedévhez, valamint 2019 utolsó három hónapjához viszonyítva is...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

10perc.hu

Megjelent Azahriah új lemeze