Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Építőipari cégek a tévéműsorok legaktívabb szponzorai

A tavalyi második félévben az egy évvel korábbihoz képest 7,4 százalékkal több – továbbra is legfőképp építőipari – támogatói szpot jelent meg az országos kereskedelmi televíziók műsoraiban – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsának e heti ülésén elfogadott új tanulmányból. A legtöbb szponzorüzenet a TV2-n jelent meg a vizsgált csatornák közül. A televíziók támogatási gyakorlatáról készült legfrissebb elemzés szerint a vizsgált csatornák műsoraiban 2020 második félévében 86 559 szponzorüzenet jelent meg, a szponzorcégek száma pedig 1915-re rúgott. A legnagyobb elérésű televíziók összesen 82 032 szpotot tettek közzé, közülük a TV2 vonultatta fel a legtöbbet (47 036), majd az RTL Klub (26 682) és a Duna TV (8314) következett a sorban. A koronavírus-járvány második hulláma felkészültebben érte a vállalkozásokat, ugyanis 2019 azonos időszakában 76 343 szponzorüzenettel jelentkeztek a minta állandó szereplői, 2020-ban pedig már 7,4 százalékkal több támogatói szpot...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

Eljött az arany reneszánsza

vasarnap.hu

10perc.hu

Íme a Tisza Párt EP-listája