Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Mass Effect: Legendary Edition: egyes bossfightok szórakoztatóbbak lesznek

Ez virágnyelven annyit jelent, hogy könnyíteni fognak rajtuk, hogy fairebb küzdelmekben vehessünk részt. Kevin Meek, a Mass Effect: Legendary Edition karakterekért felelős rendezője a Game Informerrel beszélgetett el arról, hogy milyen volt az erdeti Mass Effectben a Benezia bossfight. Szerinte ez egy egyértelmű példa erre, amikor nem tudta a csapat, hogy valójában tényleg egy, fedezékre építő lövöldözős játékot akartak-e csinálni, avagy sem, ugyanis a kulcsszó itt a fedezéken van. A Benezia-harc során az ezt körülvevő folyosókra kell gondolni – Meek szerint egyáltalán nem volt hová elbújni. És nem volt hová fedezéket adni, mert túl szűkek voltak az érintett folyosók, a sarkokon pedig szintén nem volt hol megbújni. A biotikus képességekkel lehetett mozgatni a dolgokat, de ezt leszámítva nem volt hova elbújni, és nem volt mód… Olvasd tovább... Mass Effect: Legendary Edition: egyes bossfightok szórakoztatóbbak lesznek appeared first on theGeek.hu.

10perc.hu

vasarnap.hu

Növekedés.hu